Türkiye’nin BÜYÜK Sorunu: ÇAKARLI ARAÇLAR!

Türkiye’nin BÜYÜK Sorunu: ÇAKARLI ARAÇLAR!

Amerikali Aynasiz

2 недели назад

74,660 Просмотров

Ссылки и html тэги не поддерживаются


Комментарии:

@KedusandAchilles
@KedusandAchilles - 06.11.2024 13:58

Bu Mayıs ta 30 uma giriyorum. Ama şunu iyi biliyorum bu ülkede bir şeyleri en iyi o şeyin içine girdiğinde anlıyorsun o da yetki seviyene göre. Bozulmada yukarılara çıktıkça eş değer oranda artıyor. Aynı işi alt seviyede yapanlar yukarıdakilerin neler yapabileceğini ancak tahmin ediyor. Yarısı doğru yarısı yanlış çıkıyor. Yukarıdakilerin tahminleri genelde doğru çıkıyor çünkü bir işin en basit hali en alt seviyesidir. Bir şeyler satmak gibi. Ama satış sonrasında neler döndüğü bambaşka şeyler. Her neyse ben şunu gördüm ülke insanında. Evet İstanbul'da doğdum yakın zamanda taşındım çünkü yaşanmaz hale geldi ama artık neredeyse tamamen başkalaşmış bir zihin yapısıyla bakabiliyorum olaylara. Bi kere bizim insanımızda takdir yok. Merak var, gıybet var, karalama ve bok atma var. Mesela yeni bir şey alırsın kimse sana genel özelliklerini, ev ise m2 sini motor ise gücünü sormaz. Sorsa zaten fikri oluşcak. İlk soru hep kaç paraya aldın ya da kaç para alıyorsundur şurada çalışıyorum dan sonraki soru olarak. Sen söylersin, karşılığında aynı soruyu sorduğunda alıyoruz işte bir şeyler duyarsın. Bir başarı elde etmişsindir kimse takdir etmez. Aslında bir şeyler alabilmek bence bu ülkedeki en büyük başarılardan artık. Günümüz ekonomisiyle. Avmlere gidersin sular tamamen kısık, el kurutma makineleri çalışmıyor veya ben üflesem daha hızlı kurur haldeler. Sonra bakıyorsun avmde konkordato ilan etmiş. İşin aslı ne bilmiyorsun tabi adam birkaç yıl sonra kolayca borcumu kapar yoluma bakarım mı diyor yoksa gerçekten batıyor mu. Devlet avmlere kirayı tl olarak alcaksın demiş ama avmlerin kendi borcu hala dolar mesela. O yüzden ulan noluyor acaba deyip duruyorsun. Medya ve telefon birleşince de iş sıçıyor tabi bilmem neresi batmış di mi diyorsun. Telefon bunu duyup hemen o haberleri önermeye başlıyor. Sonra kendi kendine ulan herkes batıyor diyorsun sonra bakanlık çıkıp açıklama yapıyor açılan şirket sayısı batandan daha fazla diye. Birilerinin ocağına incir ağacı dikilirken birileri altın varaklı musluklardan sular içiyor. Bu betimlemeydi he kimseyi kastetmedim. Ömrüm boyunca hep oy kullanırken salladım ama uzun süredir akpnin yönettiği leş bi yerden chp nin yönettiği bi yere gelince gördüm. Bizim ülkede iyi parti yok. Çünkü seninde dediğin gibi abi, o partilerin içindeki insanlar zaten Türk halkının kendi insanı. Biz ülkece taraftarlık yapmaya bayılıyoruz ama hatta holiganlık seviyesinde bir taraf tutma var. Mesela adam savunduğum şeyi yok edicek bir şey söylerse ben durup düşünürken ben bunu yaptığımda hiçbir şey söylememişim gibi oluyor. Ülke çok derme çatma. İzlemiyorsan Uğur diye bi abimiz var 'yarak gibi notebook' videosu ile patlama yapmıştı. O çok doğru şeyler konuşuyor ülke hakkında. Bence konuşursan çok önemli şeyler duyabileceğin birisi. Bende katılmak isterdim mesela bu 2 görmüş geçirmiş adamın sohbetine. Amerika gibi değil mesela burası orada her state farklı bir mimariye sahip TR de ise tek tip, derme çatma, çarpık bir konutlaşma var. Zenginleştikçe cimrileşme olayı bence gerçek ama. Allah harcatmıyor. Biz ailecek bi ev bi de 125cc motora sahibiz. Annemin çocukluk arkadaşı belki 5 eve sahip ama her şeyi pazardan yiyor ve giyiyor. Gerçekten ilginç bir toplumuz. Büyüdüğün yerin kalıbına giriveriyor insanlar. Akıl, ruh bazen bunları deler geçer ya. Yeni bir kalıba girersin ben ona girdim çoktan. Ama bu hale gelince de burada yaşamak koyuyor ama son zamanlarda bakıyorum Amerika ya falan bence aşağı yukarı birçok yer aynı ya. İster 1. ister 3. Dünya ülkesi diye adlandırılan. Bizim ülkeye sağlam bi kültür şoku gerekli ama. Ha şunu da söyliyim bence 2000 ve sonrası nesilde başladı bu. Çok sürmez o dönemler ama umarım hepten a*ı g*tü kaybetmez ülke

Ответить
@photogezenti158
@photogezenti158 - 06.11.2024 14:26

Trafik polisleri bile birsey diyemiyor. Trafigi tehlikeye atarak sürüş yapan cakarli arac icin bile. Mesela Bize de ters davranıyorlar diyor bir polis abimiz.

Ответить
@MerganFurkan
@MerganFurkan - 06.11.2024 14:52

Ülkemizin psikolojik yapısı zaten ortada bu insanlar kendini özel önemli devlet büyüğü koruma ekibi gibi gözükmeyi seviyor millet gösteriş meraklısı. Uzun yollarda bunu çok sık yaşıyorum 2 özel plaka alan kendini özel biri sanıyor yaptırım lar ciddi olmalı.

Ответить
@emredurgut1022
@emredurgut1022 - 06.11.2024 21:56

Çok haklısın hocam birileri sesini duysun artık…

Ответить
@yahyadursun8759
@yahyadursun8759 - 06.11.2024 23:14

ben hiç bir polis arabasının kırmızıda bekledıgını gormedım adamlar paso kırmızıda gecıyor

Ответить
@arda2630
@arda2630 - 06.11.2024 23:46

Merhaba içeriğiniz hoşuma gitti ayrıca üstünüzde giymiş olduğunuz t-shirt hangi markaya ait çok hoşuma gitti

Ответить
@Gökmen-d8s
@Gökmen-d8s - 07.11.2024 01:28

🎉🎉

Ответить
@Drive087
@Drive087 - 07.11.2024 03:13

Kanun bölümlerinde ki yorumların hariç, son bölümde dediğin tek doğru cümle bu ülkenin düzelmesi için 3-4 jenerasyon geçmesi lazım. Kültür sence bir ülkenin refah durumundan ayrı konuşulur mu ? Diyorsun ki; "Sadece akp geldiği için böyle olmuyor, olay kültür". Bu ülkeyi 25 senedir kim yönetiyor ? Neden 25 sene geriye gitsek aslında 25 sene ileri gitmiş olurduk şu an ? Balık baştan kokar, bilmiyor musun bunu sen ? Diyorsun ya "Yatarı yok" diyor adam diye. Sence niye yatarı yok ? Kanunları hükümetler belirlemiyor mu ?Bak, kendin diyorsun o 25 sene ceza alan polis Amerika'da olsaydı ceza alacak mıydı ? Unutma, ekonomik zorluk yaşayan ülkelerde, ki hatırlatırım dolar 35 olmuş, şerefsizlik, hırsızlık, pislik artar. Ne ahlak kalır ne kültür. Caydırılığın olmadığı yerlerde kim korkar suç işlemekten ? Vicdana kalır iş. İnsanların günü kurtarmaya çalıştığı bir ülkede ne kültüründen bahsediyorsun ? Kanunların güçlülerden yana olduğu hangi ülke gelişmiş, kültürü ahlakı bozulmamış ? Türkiye de polislik yapmak ister miydin ? Bu kadar eli kolu bağlı şekilde ? Yasaları koyanlar kendilerinin işine gelecek şekilde koyarlarsa o ülkede yaşamak ister miydin ? Neden BP gibi büyük bir ton şirket çekildi ülkeden ? Kanunun kişiye göre uygulandığı yerde huzur mu kalır ? Kültür mü kalır ? Eğitimi, adaleti doğru uygulamayan ülkelerin hangisi gelişir ? Hangisinin AHLAKI doğruya yönelir ? Düşün söyle bana örnek ver. Kendin ne diyorsun 6.500TL yerine hapis olmalı o suçun cezası. Neden ? Caydırıcılık olmalı ki millet yapmasın. E bu ülkede yasalar kimin yanında, var mı bir caydırıcılık ? Öyle bir hale geldi ki ülke kötü olmak ödüllendirilecek neredeyse. Sen tutmuş kültürden bahsediyorsun. İmam osurursa cemaat sıçar kardeşim. Bak sen bu dediklerimi otur düşün ya da iyisi mi Türkiye'ye sadece tatile veya video çekmeye değil burda temelli yaşamaya gel, düşünmene gerek kalmaz. Bundan sonra ya konuşacağın konuyu iyi bil de konuş ya o konulara hiç girme kardeşim. Sen bildiğin notadan çal bilmediğin notalarda kulak tırmalarsın. Uzun zamandır takip ettiğim, sevdiğim ve tanıdığım kadarıyla güzel olduğunu düşündüğüm bir insansın orası ayrı, lakin, Bazı konular vardır ki çıkışı girişinden zordur. O konulara girdiğinde geniş çaplı düşünüp konuşmak o konunun önemindendir. Ez cümle, ya öğretmen ol ya öğrenci. Sen bu kadar kişiye sesleniyorsan senin sorumluluğun var kardeşim. O yüzden dediklerimi yapıcı eleştiri olarak görmeni istiyorum. Hadi Eyvallah sağlıcakla kal.

Ответить
@Ahmet-uj1lb
@Ahmet-uj1lb - 07.11.2024 03:37

Ceza vermeyen devlet utansın

Ответить
@TeslaDo
@TeslaDo - 07.11.2024 06:44

Türkiye’de artık polis jandarma olmak çok kolay, o yüzden yasalara case by case yazılıyor. O yüzden polise vurma yetkisi verilmiyor.
Polis akademisi , askeri okul tarafından iyi eğitim şart.

Ответить
@resulsener8800
@resulsener8800 - 07.11.2024 08:50

Çok haklısın abi de TR de senin gibi çok az sayıda insan var🥲

Ответить
@stayout23
@stayout23 - 07.11.2024 08:57

Çok güzel noktalara değiniyorsun teşekkürler. Gerçekten ülkesini seven insanlar her gün haksızlığa uğruyor...

Ответить
@biligkagan1872
@biligkagan1872 - 07.11.2024 14:31

Maalesef Türkiye'de herkes yasaları kendi menfaatine uyarlayıp kullanıyor. Çakar lambalar da böyle.

Ответить
@biligkagan1872
@biligkagan1872 - 07.11.2024 14:48

Erdal ağabey çok iyi gözlemlemişsin. Türkiye'de polislerin de yanlışa düştüğü çok husus var. Bunlardan birisi söylediğin gibi ışıklarını açarak devriye gezme konusu. "Ben iş başındayım" gibi bir düşünceyle ışıklarını açıyorlar ancak o durumda polisi görüp trafikte insanlar kendini düzeltiyor. Halbuki ışıklarını açmasa trafiği tehlikeye atanları görüp gerekli işlemi yapabilirler. Ha bizim polis şikayet üzerine harekete geçtiği için ben gerekli işlemi yapmadıklarını da gördüm. Hatta ben kendim trafikteyken bir polise şikayetçi olduğumda "ben trafikle ilgilenmiyorum, şu an görevdeyim" diye cevap aldım. Bir Amerikalı veya Avrupalı polis nasıl tepki verirdi diye düşünüyorum. Işıkları açık devriye gezdikleri gibi, trafik ışıklarına da uymadıklarını gördüm çoğu kez. Hatta bir seferinde elimde valizlerle yaya geçidinden geçerken üzerime süren sivil araçlı bir polisle tartışma yaşamıştım. Polisin örnek olması gerekmez mi? Polislik konusunda kat etmemiz gereken uzun bir yol olduğunu düşünüyorum.

Ответить
@sevvalfa
@sevvalfa - 07.11.2024 14:53

Otobüs durağında videoyu izlerken çakarlı clio geçti önümden 😂

Ответить
@nomadsland.
@nomadsland. - 07.11.2024 16:46

bizim halkımız acili kendine göre biçiyor. adam hastaneye geliyor, ben acilim diyor ne oldu diyorsun? evde ocağımın altı açık diyor. işini son günre bırakmış rapor alacak sınav ehliyet vs vs için. benim işim acil hemen almam gerekli diyor. acilden kasıt gerekli tedavi ya da işlem yapılmaz ise hayati tehlikesinin olması ya da uzuv kaybının olmasıdır.

Ответить
@karasahin4693
@karasahin4693 - 07.11.2024 20:59

Abi burası muz cumhuriyeti sen kanuna bakma kanunda bile bir dunya araç çakar kullanıyor, kanunu takan yok Türkiye'de kanun onemli degil kimleri tanidigin önemli,siyasi gücün onemli,para önemli. Zamanin birinde bir siyasinin uzaktan akrabasi diye polo marka aracına çakar takan kişiyi çevirip işlem yapan polisi istanbulun en uç ilcesine sürgün ettiler aninda. Herkesin agzinda hak hukuk adalet demokrasi var ama sadece agzinda, bu memlekette kim neyin edebiyatini yapiyorsa onu kullaniyor hatta ona zarar veriyor, bu din de olabilir siyasi ideoloji de ya da ne dersen

Ответить
@fatihyoruk7389
@fatihyoruk7389 - 08.11.2024 07:46

okadar haklısınki abi türkiyede yaşamayı özetledin bravo

Ответить
@fatihyoruk7389
@fatihyoruk7389 - 08.11.2024 07:48

parti kur oy verelim🥳

Ответить
@gokcemuratozaydn799
@gokcemuratozaydn799 - 08.11.2024 12:30

Burası Türkiye
Niçin adam olmadığımız dan belli değil mi

Ответить
@Mstf-le2jc
@Mstf-le2jc - 08.11.2024 13:25

Erdal abim Türkiye’deki kanunlarla ve yönetim sistemiyle tanışıyor..Kral sen doğruları ve olması gerekenleri anlatmaya devam et biz istifade ediyoruz diğerlerinin umrunda olmaz canını sıkma.

Ответить
@barsylmaz7563
@barsylmaz7563 - 08.11.2024 16:37

Ah dostum, sen o memleketi Abd gibi hukuk devleti olarak değerlendiriyorsun. Ben de 10 yıldır avrupada yaşıyorum. Güler misin ağlar mısın Türkiye’nin haline :)

Ответить
@deyzshapu
@deyzshapu - 08.11.2024 20:13

Bu videoyu tüm emniyet teşkilatına , millet vekillerine , akpden dayıları olanlara zorla izletmek şart.

Ответить
@OmerAraz1991
@OmerAraz1991 - 08.11.2024 22:37

Motorcu ve taksiciyim. Motorda da takside de emniyet şeridine girmiyorum. Çok nadir emniyet şeridi alabildiğine geniş olan yollarda trafik varsa motorla girerim o da çok dikkatli ve 20 30 u geçmeden girerim, arkadan polis ambulans gelirse rahatça kaçabileceğim için. taksiyle hiç girmem. E.şeridi ihlalini falan geç baya tehlikeli yerdir. Girip 20 santim yerde motorla 80 90 la giden psikopatları çözemedim nasıl bi cesarettir. İnsan hiç mi korkmaz arkadaş...

Ответить
@zperturnerendur4485
@zperturnerendur4485 - 08.11.2024 23:41

Aynen. Genelde muz cumhuriyetlerinde görülen bir durum. Yakışıyor mu ?

Ответить
@kobebryant3830
@kobebryant3830 - 09.11.2024 05:31

Yasalarida deyistir birtane Polis eskisine kalsaydi yasalar dingonun ahirina dönerdi ulke adi pic

Ответить
@suleymancakir1378
@suleymancakir1378 - 09.11.2024 12:37

Hocam iş adamlarınsa o durum zaten Şoförü veya korumayı emekli polisten vs seçiyor, herhangi bi çevirmede şoför kimliği gösteriyor.

Ответить
@user-fl11owirth
@user-fl11owirth - 09.11.2024 12:44

Abi Türk utaniyorum Artik … türkiyemiz batmis resmen ! Zihniyet acilen degismeli

Ответить
@aliguzey9087
@aliguzey9087 - 09.11.2024 21:57

Abi bir polis olarak sana Türkiye'de uygulanan duyacağın en saçma şeyi söylüyorum: bizler görev sırasında ekip aracıyla kaza yaptığımızda tepe ışıkları yanmadığı zaman kusur oranımız artıyor. Kusur oranı ne oranda bizde ise araçta meydana gelen hasarı o oranda kendi cebimizden yaptırıyoruz. Belki de Türkiye de polisler bu sebeple tepe ışıkları açık geziyordur.

Ответить
@aliguzey9087
@aliguzey9087 - 09.11.2024 22:18

Türkiyede 90 bin polis (bu polis nüfusunun 1/5 ini ifade eder) özel korumalık va şoförlük yapıyor. O iş adamının bu din adamının şu bakanın akrabasının şoförlünü yapmakta. Bu hayret ediyecek bir saçmalık..

Ответить
@ibrahimatac681
@ibrahimatac681 - 11.11.2024 09:16

Burada belirtilen araçlar geçiş üstünlüğünü belirtiyor yol verilmesi gereken araçlar diye. Bu araçların hangi lambaları taşıyacağı ayrıca başka maddelerde belirtiliyor. Bu araçların hepsi kırmızı mavi kullanmıyor.

Ответить
@david.webbfun
@david.webbfun - 11.11.2024 19:58

yasaların ayrıntılı olması gereklidir. o konuda yanlışsın. Yasalar eğmeye, bükmeye ve suistimallere karşı şüpheye yer vermeyecek şekilde açık ve ayrıntılı yazılır. Yasa yazarken kolaya kaçıp basitleştirmeye çalışırsan, adalet sistemine gereksiz yük bindirir, cezalandırılamayan suç oranını artırırsın . Suçlulara kullanılabilecekleri açıklar, belirsiz, sağa sola eğilip bükülebilecek kanun maddeleri verilmemeli. ( yasalarda "zabıta" polis manasında kullanılır. örneğin trafik polisi hukukta "trafik zabıta"sıdır.)

Ответить
@aytac8135
@aytac8135 - 11.11.2024 20:52

Bu konudaki fikirlerine %100 katılıyorum. Benim de dikkatimi çeken bir konu trafikte giden polislerin asla kurallara uymaması ve garip hareketler yapıp makas atmaları, emniyet şeridinden gitmeleri, arabaların önüne kırıp saçma sapan yol almaları ve maganda gibi araç sürmeleri. Bu tarz hareketleri gözlemlediğim kadarıyla en fazla “yunus polis” tabir edilen polis ekipleri yapıyor. Trafik kurallarının sürdürülmesini ve trafik düzenini sağlamakla görevli olan trafik polisleri de yollarda ilerlerken hiçbir kurala uymuyorlar. Bence bu konularda almamız gereken çok fazla yol var. Problemin en büyük sebebi de personelin kültür ve eğitim seviyesinin çok düşük seviyelerde olması.

Ответить
@aliylmaz5650
@aliylmaz5650 - 11.11.2024 22:18

Yanlış düşünüyorsun Erdal .zifiri karanlık da bir cani bir masumu öldürmek isterken tam o sırada polis arabasının uzaktaki lambasını fark ederse bırakır kaçar hemen ve o masum insan kurtulur .burda ince bir ayrıntı var onu fark et bence .ve şunu sakın unutma.polislik her ülkede farklı yapılır .her ülke farklıdır ...

Ответить
@kerizmimar
@kerizmimar - 12.11.2024 13:24

arnavutköy mhp ilçe başkanına kadar herkese çakar veriyor emniyet rüşvet adam kayırma hat safhada

Ответить
@bozkurtburhan6
@bozkurtburhan6 - 12.11.2024 16:12

Ben 16 yil sonra Turkiyeye geldim ve bu utanc verici ve salakca tutumu gorunce soka girdim, rezalet bir durum, ulke okuz dolu.

Ответить
@MaxMustermann-zv8kq
@MaxMustermann-zv8kq - 13.11.2024 12:30

Olay basit aslinda. Cakar kullananin arabasini trafikten men et, sürücünün ehliyetine el koy, 150.000 Lirada ceza kes bak bakalim bir kisi bir daha cakar kullaniyormu.

Ответить
@ibrahimmercan
@ibrahimmercan - 14.11.2024 00:55

Adam Bodruma gelmiş koruma ekbi çakarlı geziyor yol istiyor ne o acil güneş kremi falan mı istedi patron 😂😂😂tatil bölgesinde özellikle yazın sivil tek bir çakarlı araç olmamalı zaten trafik yükü oluyor fazladan yazları , adam tatile gelmiş bakan vekil çakarlı araç ile konvoy yapılıyor, komik durum acil tatile geliyorum der gibi 😂😂😂

Ответить
@caalar
@caalar - 14.11.2024 11:12

yasakladılar. 1 hafta sonra tekrardan serbest oldu :D türkiye gerçekleri işte

Ответить
@selocanbozkurt26
@selocanbozkurt26 - 14.11.2024 18:35

Bir gün bu çakarlı araçla gezenler elimde kalacak ama kime denk gelecek acaba hayırlısı

Ответить
@bizimmerwe4129
@bizimmerwe4129 - 14.11.2024 19:47

Yemin ediyorum bende yanısını söylüyorum hep. Baskına gidiyorlar, gizli operasyona gidiyorlar ışık açık sesler açık. Resmen biz geliyoruz kaçın diyorlar 😅

Ответить
@bizimmerwe4129
@bizimmerwe4129 - 14.11.2024 20:02

Almanya da polis, itfaiye ve ambulans- acil doktoru arabası hariç çakarlı araç hiç görmedim. Zaten ondan bir çakarlı araç geldiğinde insanlar kaldırımların üstüne çıkıyor, 4 yol da ışıklar olmasına rağmen sanki ölüm sessizliği gibi kimse kımıldamıyor ne karşıdan geçen ne yeşil yanan hiçbiri. Kuzenim ziyarete gelmişti şok oldu. “Bu ne be kardeşim Musa AS. Kızıl nehiri yerması gibi ayrıldı yol ikiye” dedi. Saniye o trafikte beklemezler. Daha da ilginci eğer otobandaysa bu olay hiç kimse o itfaiye yada ambulansın arkasına takılıp yolu kapatmaz. O ortası açık şekilde trafik akıyorsa akar akmıyorsa herkes kenarda durur bekler. Çünkü o ambulans yetmeye bilir arkasından başka ambulans yada itfaiye gelebilir. Bundan dolayı o yol hep açıkkalır

Ответить
@polatkatranc1514
@polatkatranc1514 - 14.11.2024 23:56

Çadır devleti ☕☺

Ответить
@skipper100
@skipper100 - 15.11.2024 11:50

Çözümlerden biri mevzuatta geçiş üstünlüğü olan araçlar hariç çakarların tamamen yasaklanmasıdır.

Ответить
@bugraakdogan5626
@bugraakdogan5626 - 15.11.2024 23:21

Fakir fukaranın parasıyla şov yapmayı çok severler bizde. Asıl işin garibi aynı fakir fukara alkışlar; ''vay be kurban olayım ne heybetli şuna bak'' der. Ahh canım ülkem :D

Ответить
@halilkayis7342
@halilkayis7342 - 17.11.2024 14:55

Çakarlı gezmek ben geliyorum kaçın demek gibi

Ответить
@AmerikaliAynasiz
@AmerikaliAynasiz - 01.11.2024 05:06

Devlet yetkilisi olmak şartıyla, Gerçek bir Acil durum olmadığı sürece, hiç kimse mavi / kırmızı ışıkları kullanamamalı. Siz neler düşünüyorsunuz?

Ответить